הקמת מרכזי למידה של מטיק

מטיק מרכזי למידה מתמחה בהקמה והפעלה של מרכזי לימוד בתחומים מתמטיקה ואנגלית ומאושרת על ידי משרד החינוך בתקציב מערכת גפ"ן .

הקמנו את מטיק ב-2008 כדי לשנות את חוויית ההוראה הפרטית, ולעבור להוראה משלימה מקצועית, מקיפה ומעשירה. במסגרת פעילותינו אנו עובדים בשיתוף פעולה עם הנהלות של בתי ספר, מועצות אזוריות ורשויות מקומיות המעוניינים להעניק לתלמידים מסגרת לימוד איכותית ותומכת במטרה לשפר את הישגי התלמידים, לפתח הרגלי למידה נכונים, לבנות ביטחון עצמי ותחושת מסוגלות בקרב התלמידים ולהגיע למצוינות.

אם אתם הורים, מורים או מנהלים שמעוניינים בהקמת מרכז לימוד של מטיק בבית הספר שלכם –  אנחנו נשמח לעמוד לרשותכם.

שיטת הלימודים של מטיק

מטיק היא חברה המתמחה בהקמה וניהול של מרכזי למידה בתוך בית הספר, במקצועות מתמטיקה, ואנגלית. אנחנו מציעים כמה מסלולי לימוד בהם שיעורים פרטיים, שיעורים בזוגות, שיעורים בקבוצות קטנות ומרתונים לקבוצות גדולות.

תכנית הדגל של מטיק משלבת תכנית לימודים אישית לכל תלמיד בשיעורים בקבוצות למידה קטנות. אנו עורכים אבחון ייחודי לכל תלמיד, הבודק את אופן החשיבה שלו ובונים לו תכנית לימוד אישית המבוססת על האבחון ומותאמת לרמתו, לחומר הלימוד בבית הספר וליעדים אליו הוא רוצה להגיע. רוב התלמידים לומדים בקבוצה קטנה של 3-6 תלמידים, בהן המורה עובד עם כל תלמיד באופן אישי לפי תכנית הלימודים שלו. מהניסיון שלנו, זוהי הדרך האפקטיבית ביותר, שכן תלמידים בקבוצה מגלים יותר התמדה, מוטיבציה ולמידה עצמאית וגם נהנים ממורה שמלווה אותם לאורך כל הדרך בתכנית לימוד אישית.

רוב קבוצות הלמידה שלנו פועלות באופן קבוע כל השנה, גם בקורסי קיץ במהלך בחופש הגדול המכינים את התלמידים לקראת תחילת שנת הלימודים, וגם במרתונים לקראת בחינות הבגרות.

צוות המורים של מטיק

יתרונות מרכזי הלמידה של מטיק לבתי הספר

להקמת מרכזי הלמידה של מטיק בבתי הספר יש יתרונות רבים לא רק לתלמידים אלא גם לבתי הספר עצמם.

הזמנת עבודה דרך מערכת גפ"ן

מטיק מרכזי למידה היא ספק מאושר דרך מערכת גפ"ן לשנת הלימודים תשפ"ג.

אנחנו מציעים לבתי הספר תכניות תגבור במתמטיקה ובאנגלית בהתאמה אישית לפי צרכי בית הספר.

שם התכנית במערכת גפ"ן: מטיק תגבור מתמטיקה ואנגלית (שירותי הוראה )

מספר התכנית: 21074

שם הסל בו ניתן להזמין את התכנית: מענים פדגוגיים ורגשיים.

שם תת הסל: תחומי מדע, טכנולוגיה ומתמטיקה.

תקציר התכנית: פיתוח תכנית תגבור והעשרה בתחומי המתמטיקה והאנגלית במתכונת פרונטלית או למידה מרחוק בשילוב מערכת תרגול ממוחשבת. התכנית מיועד לתלמידי כיתות ד-י"ב במתכונת פרטנית או קבוצתית על בסיס אבחון צורת חשיבה ובניית תכנית אישית / קבוצתית במטרה לשפר מיומנויות, כישורי למידה, ביטחון עצמי ותחושת מסוגלות. התכנית גמישה ומותאמת לצרכי בית הספר ונותנת מענה ל – שיפור הישגים, העלאת אחוז הזכאות לבגרות, שיפור אחוז התלמידים שניגשים לרמות 4-5 יח"ל, סגירת פערים, חיזוק תלמידי עם הפרעות קשב ולקויות. צוות המורים כולל מדריכים ומורים שעברו הכשרה בת 100 שעות בשיטת הלימוד, בעלי מסוגלות לייצר חווית לימוד מעצימה ומקדמת.

המלצות

לפרטים נוספים

תלמידים והורים מספרים:

Mali Reuven Shmuel
Mali Reuven Shmuel
09:01 16 Aug 21
רשמתי את הילדה לקורסי הקיץ במתמטיקה ואנגלית בגדרה. ברצוני לשבח את צוות המורים האיכותי והנדיר במטיק , הילדה לא רק שהספיקה להשלים פערים היא גם התקדמה... בחומר בעזרת הצוות הנפלא . כמובן שרשמנו אותה להמשך לימודים גם בשנה הקרובה , ממליצה לכל מי שמחפש פתרון לשנה הקרובה להירשם רק במטיק .. כאן באמת מלווים את הילדים עד ההגעה ליעד ..קראו עוד
Smadar Gavish
Smadar Gavish
13:26 11 Jul 21
ממליצה מאוד על מטיק וספציפית על אוריאל, הבת שלי השלימה פער של יותר מחצי שנה במתמטיקה בגלל קורונה בתוך מספר שבועות בלבד. יש תוצאות !
רציניים... מקצועיים ואכפתים.
ממליצה בחום
קראו עוד
שרית רפפורט
שרית רפפורט
12:00 10 Jul 21
השיעורים התקיימו עם מורים רציניים ומאד נעימים. הבת שלי השיגה ציוניים גבוהים מהיום שהצטרפה לשיעורים במטיק.
רחלי דוד חולי
רחלי דוד חולי
11:24 26 Apr 20
צוות מדהים . מורים קשובים ואיכפתיים. מכירה אותם כבר הרבה שנים ילד אחד סיים דרכם בהצלחה רבה. והילד השני עכשיו לומד ממש מרוצה וממליצה אין... עליכם⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩💯💯💯💯💯💯קראו עוד
Liat Steinmetz Mordowich
Liat Steinmetz Mordowich
11:47 20 Apr 20
צוות נהדר מעביר את השיעורים בצורה נעימה וברורה, קשר מעולה עם הילדים ומאוד מסודרים ואחראיים בהתנהלות מול ההורים
רמיז מרדכי
רמיז מרדכי
10:12 19 Sep 19
שלום רב,אני רמיז מרדכי.אני ואישתי משקיעים המון בחינוך ילדינו ,בתגבורים של שיעורים פרטיים ובספורט.
בני עידן מרדכי לומד בבית"ס בגין גדרה ,השנה עלה... לכיתה יא .בדיעבד הוא התקשה במתמטיקה ,מורים במתמטיקה בבי"ס טענו שעידן לא משקיע לא לומד מספיק לא האמינו בו ולא יזמו גישה אישית
בשיחות מוטיבציה עם עידן הבנתי שיש לו מוטיבציה ורצון ללמוד אך לא הצליח להבין את החומר הנלמד ,כאשר לא מבינים משהו מייד יש ירידה המוטיבציה הרגשת נחיתות ואי הצלחה וסלידה כלפי לימודים.
מזה שנתיים עידן לומד אצל אוריאל שקד במטיק.תבינו הגענו למטיק מטעמי חיסכון כי השקענו המון כסף בשיעורים פרטיים שלא הניבו פרי.
לכן אני חוזר שוב לאוריאל שקד ורוצה לפרגן ולשבח אותו,מורה שמוביל את התלמידיו מאמין בהם רואה בעבודתו שליחות גדולה!!!אלה לא סתם מילים ושבחים יש מאחוריהם שעות רבות של עבודה קשה גם על חשבון זמן הפרטי שלו בוואטסאפים הודעות סמס של עזרה בלימודים.
כנ"ל עידן מאוד רצה ללמוד אך כמעט הדרדר ופיתח סלידה ללימודים,אך למזלנו התחיל ללמוד אצל אוריאל שקד.הדברים התחילו להשתנות עידן חזר משיעורים עם מוטיבציה עם הבנה של החומר הנלמד עם רצון להשלים שיעורי בית ולהצליח, התחיל לגלות עניין המתמטיקה התעקש לעלות רמה .בשיחות עם עידן הבנתי שיש כאן מורה אמיתי,שמעתי מעידן כל פעם "אלוואי והיו לי מורים כאלה בבית"ס שמאמינים בי יודעים להסביר את החומר הנלמד"גם בשיחות ופגישות שלי עם המורים במתמטיקה בבית"ס שמעתי שהוא לא לומד מספיק ולא משקיע וגם לא כדאי לו לעלות רמה ל5 יחידות מתמטיקה כי צריך שתהיה לו חשיבה מתמטית
אך אני ראיתי שעידן מודאג מהמצב וחשוב לו להצליח לעלות ל5 יחידות ,הוא האמין בעצמו שהוא מסוגל וזה העתיד שלו שהוא בחר.אני תמחתי בעידן והרגשתי שזה לא מספיק ומאצע הדרך פוגשים במלח הארץ אוריאל שקד מורה משכמו ומעלה שרואה בעבודתו שליחות חייו,גישה אישית ידע יכולת להרצאות ולהסביר התמדה ואימונה בתלמידים.מורה דרך ברמה פסיכולוגית ,אישית חברתית מנטלית רגשית עד לרמה של חלוקת לוז יומי ושבועי של התלמיד וליו דווקא לימודים אלה גם פנאי חברים ספורט כושר משפחה.זה גרם לעידן לרוץ לשולחן לימודים להשלים שיעורי בית, כי הוא הבין שזאת הדרך להצליח .אוריאל יוזם שיחות עם ההורים לא רק מתעניין אלה גם מכוון ומיישר קו עם ההורים על מנת לתמוך מהבית בתלמיד.חברים זה לא מובן מאליו על חשבון זמנו הפנוי ,מצאתי את עצמי משוחח עם אוריאל על עידן כמה תמיכה ודאגה כמה חשוב לו שהתלמידים שלו יצליחו .חשוב לציין שעידן עלה ל 5 יחידות
לכן אינני יכול כי בנאדם להשאר אדיש.אני אומר לכם באמת מכל הלב אלוואי שבמערכת חינוך שלנו יהיהו אנשים חשובים כמו אוריאל שקד.חשוב לי לתמוך ולפרגן לאוריאל,עבודתו לא לשווא היא חשובה והוא איש חשוב לנו.
!!!בהצלחה עלה להצליח אוריאל
בברכה רמיז מרדכי!!!!!
קראו עוד
נועה פרח
נועה פרח
13:18 23 May 19
ביתי בכיתה ט בשיעורים פרטיים שנה שנייה דרך מטיק מומלץ מאוד,המורים מעולים קשובים ואיכפתיים. יש גמישות מבחינת השעות. במידה ולא מסתדר הם מחזירים... שיעורים .קראו עוד
אדוה יפהר
אדוה יפהר
13:48 19 May 19
מומלץ בחום. צוות מקצועי ואיכפתי. מנסיון מוצלח של כמעט 3 שנים.
Dafna Reuven
Dafna Reuven
15:55 16 May 19
הבן שלי לומד כבר שנה במטיק. השיפור עצום!!! הוא נתרם מאוד מהמקצועיות ההכלה וההבנה. אסף המורה הוא פשוט נפלא ומקצועי... מומלץ... בחום👍🏻👍🏻קראו עוד
לימור בן חמו
לימור בן חמו
10:23 06 Jan 19
שנה שנייה של הצלחה, הבן שלי לומד אנגלית .מגיע בשמחה מקבל יחס אישי ומותאם לימודית לרמה שלו.
מדריכים מקצוענים, מחיר ושירות הוגן.
מרוצים וממליצים... בחום
.
קראו עוד
סימנטוב אמריו
סימנטוב אמריו
16:26 30 Dec 18
2 הילדים שלי לומדים במטיק, מורים מצוינים יחס אישי ואכפתי , הציונים שלהם השתפרו מאוד. תודה רבה 👍
גדי עבאדי
גדי עבאדי
11:52 26 Dec 18
מורים מקצועיים עם יחס אישי,למרות שלומדים בקבוצה, משפרים לילדים את ביטחון ומקדמים אותם בלימודים!

שלושת הילדים שלי נמצאים בשיעורי אנגלית עם... גלעד,
שלצערי הרב אנחנו נפרדים ממנו בקרוב, מורה מדהים עם יחס אישי .
התרומה שלו לילדים שלי עצומה, התקדמות בלימוד, שיפור בציונים והכי חשוב שיפור ענק בביטחון שלהם.

הבת הגדולה שלי לומדת גם מתמטיקה עם אוריאל , וגם פה השינוי עצום.
היחס למתמטיקה השתנה ....פתאום נראה שהיא אוהבת מתמטיקה חחח.
הוא שיפר לה את הביטחון והיא התקדמה בצורה משמעותית...היא לפני בגרות והציונים שלה מדהימים.

אחרי כל מה שכתבתי אפשר להבין למה אני ממליץ בחום על מטיק !
קראו עוד
הביקורות הבאות
js_loader

לפרטים נוספים

תלמידים והורים מספרים:

לפרטים נוספים