מטיק // לימוד מתמטיקה // בגרות במתמטיקה 4 יחידות

בגרות במתמטיקה 4 יחידות

איך מצליחים בבגרות 4 יחידות במתמטיקה?

ציון גבוה בבגרות במתמטיקה 4 יחידות בראש ובראשונה מייצר בקרב התלמידים ביטחון עצמי ביכולות שלהם. בנוסף, הוא פותח להם יותר דלתות ומגוון רחב של אפשרויות קבלה ללימודים אקדמיים. האוניברסיטאות והמכללות מעניקות בונוס ב-4 יח"ל מתמטיקה של 12.5 נקודות ובכך משפרות את סיכויי הקבלה של התלמידים. לדוגמה: תלמיד שקיבל ציון 84 במבחן הבגרות במתמטיקה 4 יחידות, יקבל בונוס של 12.5 נקודות והציון הסופי שלו יהיה 96.5.

כדי להצליח בבגרות במתמטיקה 4 יחידות הדבר החשוב ביותר הוא להיעזר בגורם מקצועי שמכיר באופן מקיף את בחינות הבגרות, שיש לו ניסיון רב בהגשת תלמידים לבגרות, שיודע איך להעביר את החומר לתלמיד בצורה שמותאמת לאופן החשיבה של התלמיד ושיודע איך לייצר לתלמיד בטחון עצמי ביכולות שלו. לכן אצלנו במטיק תמצאו רק מורים כאלו. צוות המורים הפרטיים שלנו נבחר בקפידה. הם מיומנים, מקצועיים ובעלי אהבה גדולה למתמטיקה וללימוד. הם לימדו מאות תלמידי תיכון ותלמידי השלמת בגרות במתמטיקה 4 יחידות. הם עברו אצלנו הכשרה מקיפה, כדי להבטיח את ההצלחה של כל תלמיד ותלמידה שמגיעים ללמוד במטיק.
מוזמנים לבקר בעמוד מורה פרטי למתמטיקה, בו תוכלו לבחור את המורה המתאים לכם ולתאם שיעור.

בנוסף, כדי למקסם את הלימוד צריך לתרגל, לתרגל, לתרגל – בעזרת דפי עבודה ומבחני בגרות במתמטיקה 4 יחידות. למבחן הבגרות ניתן להכנס עם מחשבון ועם דף נוסחאות במתמטיקה 4 יחידות. לכן, כשאתם לומדים לבגרות כדאי להשתמש במחשבון, כדי לוודא שאין לכם טעויות חישוב. ובנוסף, כדאי להתרגל לעבוד גם עם דף הנוסחאות לפני המבחן –  כדי לא להעמיס על עצמכם בלזכור נוסחאות, וגם כדי שתגיעו למבחן כבר תכירו את דף הנוסחאות ותדעו בדיוק איפה לחפש את הנוסחה שתעזור לכם.

חדש - חבילת סימולציות לשאלון 481

כדי שתגיעו מוכנים לבגרות, צוות המורים המקצועיים של מטיק כתבו בשבילכם 5 סימולציות לשאלון 481 עם פתרונות מלאים! 

מבטיחים את ההצלחה שלך בבגרות 4 יחידות במתמטיקה

הצטרפו לשיעורים עם מורה פרטי למתמטיקה של מטיק שיאבחן את הרמה והידע שלכם בחומר הלימוד, יתחיל ללמד אתכם את החומר בצורה ממוקדת ויבנה לכם תכנית לימודים אישית עד למבחן הבגרות במתמטיקה 4 יחידות. תוכלו לבחור בין 3 מסלולים הכוללים שיעורים פרטיים ושיעורי תרגול בקבוצות קטנות בהן המורה עובד עם כל תלמיד באופן אישי לפי תכנית הלימוד שלו.

חבילת ניסיון

285
  • שיעור פרטי + 2 שיעורי תרגול

שיעור שבועי

435 לחודש
  • שיעור תרגול פעם בשבוע עד לבגרות

מרתון לבגרות

980
  • 2 שיעורים פרטיים + 8 שיעורי תרגול

כיצד מרכזי הלמידה של מטיק יכולים לעזור לך?

אבחון צורת חשיבה, תכנית לימודים אישית לכל תלמיד ומחויבות להצלחה. לכל תלמיד צורת חשיבה מתמטית שונה, ולכן אבחון צורת החשיבה של התלמיד מאפשר לנו להתאים את אופן הלימוד בצורה הטובה ביותר עבור התלמיד. במסגרת של מטיק אנו מעודדים עבודה עצמית כדי שהתלמיד יוכל לצבור ביטחון בידע שלו ולהתמודד בקלות עם מבחני הבגרות.

סימולציות, מרתונים ואסטרטגיות לפתרון הבגרות. למטיק חומרי תרגול התואמים למבנה בחינות הבגרות למתמטיקה 4 יחידות. בנוסף, אנו מקיימים סימולציות ומרתונים לקראת הבחינות ומלמדים את התלמידים אסטרגיות חשובות לפתרון התרגילים בבחינת הבגרות.

מורים מקצועיים עם הצלחה מוכחת. במטיק מלמדים מורים מצויינים בעלי ניסיון רב בהגשה לבגרות 4 יחידות במתמטיקה. המורים שלנו עוברים הכשרה מקיפה על חומרי הלימוד, צורות חשיבה ואופן הלימוד. ממוצע ציון הבגרות של תלמידנו הוא מעל 90.

אפשרויות לימוד מגוונות. במטיק ניתן להצטרף לשיעורים פרטיים בקבוצות קטנות לאורך כל השנה, למרתונים המכינים לבחינות הבגרות, ולקורסי קיץ המתאימים גם לתלמידים שרוצים לעבור ל-5 יחידות לבגרות בשנה הבאה.

מה לומדים במתמטיקה 4 יחידות?

מבחן הבגרות במתמטיקה 4 יחידות כולל שני שאלונים: 804 ו- 805. שאלון 804 מהווה 65% מהציון הסופי, ושאלון 805 מהווה 35% מהציון הסופי.

הנושאים שמופיעים בכל שאלון מופיעים כאן, הוספנו גם קישור לאתר משרד החינוך למטה, שם תוכלו גם למצוא שאלות לדוגמא.

השיבוץ ללימוד 4 יחידות מתמטיקה נעשה בדרך כלל בתחילת כיתה י', וההכנה לבגרות נמשכת בכיתות י'-יב'. בחלק מבתי הספר מחלקים את ההגשה לבחינת הבגרות ב-4 יחידות מתמטיקה, כשהתלמידים ניגשים לשאלון 804 בסוף כיתה יא' ולשאלון 805 בכיתה יב'.

נזכיר שהחומר של שאלון 805 מבוסס על החומר הנלמד בשאלון 804, כך שתלמידים שפותחים פער בזמן ההכנה לשאלון 804, הדבר ישפיע על מידת הצלחתם בבחינה של שאלון 805.

פירוט הנושאים בשאלון 804 (481)

פתרון משוואות: משוואות ממעלה ראשונה ושנייה. כולל המשמעות הגרפית של מספר הפתרונות (ישרים נחתכים, מקבילים או מתלכדים), אי שוויוניים ועוד.

חזקות: חוקי החזקות. חזקה עם מעריך שלם.  שורשים: מכפלת שורשים ומנתם, הכנסת גורם מתחת לשורש, הוצאת גורם מתוך השורש, ביטול שורש במכנה.

שאלות מילוליות: שאלות תנועה, שאלות קנייה ומכירה (כולל התייקרויות והוזלות עוקבות באחוזים). שאלות גיאומטריות, אחוזים.

גיאומטריה אנליטית: קטעים :מרחק בין נקודות (אורך קטע), אמצע קטע. ישרים: משוואת ישר על פי שתי נקודות ועל פי שיפוע ונקודה, הקבלה, חיתוך וניצבות.  חיתוך של מעגל וישר, חיתוך של שני מעגלים, משיק למעגל בנקודה שעל המעגל (כתנאי ניצבות). מעגל המשיק לאחד או שני הצירים.

הסתברות קלאסית: אקראיות, מרחב הסתברות סופי, חוקי ההסתברות, מאורעות בלתי תלויים, מאורעות תלויים, הסתברות מותנית, נוסחת בייס, מרחב דו-שלבי ותלת-שלבי (טבלאות ועצים). התפלגות בינומית (נוסחת ברנולי).

גיאומטריה אוקלידית: מצולעים :חישוב של שטחים והיקפים של מצולעים. חפיפת משולשים על סמך ארבעת משפטי החפיפה. משולשים ומרובעים: תכונותיהם, משפטים, הוכחותיהם ויישומם. תיכונים, חוצי זוויות וגבהים.  משפט פיתגורס. משפט תאלס, מעגל.

טריגונומטריה: חישוב שטחים וזוויות במצולעים ומעגל.

חשבון דיפרנציאלי ואינטגרלי: תחומי עלייה וירידה של פונקציה, נקודות חיתוך, אינטגרלים של פונקציות פולינום, פונקציות מנה.

פירוט הנושאים בשאלון 805 (482)

אלגברה

חזקות ומעריכים: חוקי החזקות. כל חוקי החזקות שנלמדו בעבר וגם חזקה עם מעריך רציונאלי. שורשים: הכנסת גורם מתחת לשורש, הוצאת גורם מתוך השורש, ביטול שורש במכנה. פונקציות מעריכיות: תכונותיהן ותיאורן הגרפי.

לוגריתמים: לוגריתם בבסיס כלשהו, לוגריתם של מכפלה, מנה, חזקה ושורש. מעבר לוגריתם מבסיס לבסיס. הפונקציות הלוגריתמיות: תכונותיהן ותיאורן הגרפי. משוואות לוגריתמיות, על פי הנדרש ביישומים של חדו"א או בבעיות גדילה ודעיכה.

בעיות גדילה ודעיכה: גדילה מעריכית ודעיכה מעריכית. זמן מחצית חיים.

סדרות:  סדרה חשבונית (כולל הגדרה לפי נוסחת נסיגה) נסיגה ולהיפך.  סדרה הנדסית סופית ואינסופית (כולל הגדרה לפי נוסחת נסיגה) לפי מקום לכלל נסיגה ולהיפך. סדרות כלליות לפי מקום ולפי נוסחת נסיגה, סדרות מעורבות.

חשבון דיפרנציאלי ואינטגרלי

חשבון דיפרנציאלי: נגזרות של פונקציות טריגונומטריות, פונקציות מעריכיות, פונקציות חזקה (עם מעריך רציונאלי ) ופונקציות לוגריתמיות..

חשבון אינטגרלי: חשבון אינטגרלי של פונקציות חזקה (עם מעריך רציונאלי), פונקציות מעריכיות. אינטגרלים מידיים. אינטגרל של סכום פונקציות ושל כפל פונקציה בקבוע. אינטגרלים של פונקציות טריגונומטריות.

טריגונומטריה: הפונקציות סינוס, קוסינוס וטנגנס, במעגל היחידה, ותיאורן הגרפי. תיאור גרפי ופירושו (מחזור, נקודות חיתוך עם הצירים, נקודות מקסימום ומינימום, תחומי חיוביות שליליות, עלייה וירידה), ושל הזזות ומתיחות של פונקציות טריגונומטריות.

טריגונומטריה במרחב:  חישובים במרחב של: זוויות, אורכי קטעים, שטחים (כמו מעטפת או שטח פנים), ונפחים בגופים: תיבה (כולל קובייה), מנסרה משולשת ישרה, פירמידה ישרה שבסיסה מלבן או משולש ישר-זווית  או משולש חד-זוויות.  בפתרון בעיות יידרש שימוש בתכונות הגיאומטריות של הצורות והגופים השונים, בזהויות ובפונקציות הטריגונומטריות.

שאלונים במתמטיקה 4 יחידות

מבחנים במתמטיקה ל-4 יחידות

המבחן כולל 3 תרגילים + תשובות מלאות על החומר הנלמד בכיתה י"א לבגרות 4 יחידות במתמטיקה

המבחן כולל 3 תרגילים + תשובות מלאות על החומר הנלמד בכיתה י"א לבגרות 4 יחידות במתמטיקה

דף נוסחאות במתמטיקה 4 יחידות

צרו איתנו קשר:

לקריאה נוספת:

לקוחות מספרים:

Mali Reuven Shmuel
Mali Reuven Shmuel
09:01 16 Aug 21
רשמתי את הילדה לקורסי הקיץ במתמטיקה ואנגלית בגדרה. ברצוני לשבח את צוות המורים האיכותי והנדיר במטיק , הילדה לא רק שהספיקה להשלים פערים היא גם התקדמה בחומר בעזרת הצוות הנפלא . כמובן שרשמנו אותה להמשך לימודים גם בשנה הקרובה , ממליצה לכל מי שמחפש פתרון... לשנה הקרובה להירשם רק במטיק .. כאן באמת מלווים את הילדים עד ההגעה ליעד ..קראו עוד
Smadar Gavish
Smadar Gavish
13:26 11 Jul 21
ממליצה מאוד על מטיק וספציפית על אוריאל, הבת שלי השלימה פער של יותר מחצי שנה במתמטיקה בגלל קורונה בתוך מספר שבועות בלבד. יש תוצאות !
רציניים מקצועיים ואכפתים.
ממליצה בחום
שרית רפפורט
שרית רפפורט
12:00 10 Jul 21
השיעורים התקיימו עם מורים רציניים ומאד נעימים. הבת שלי השיגה ציוניים גבוהים מהיום שהצטרפה לשיעורים במטיק.
רחלי דוד חולי
רחלי דוד חולי
11:24 26 Apr 20
צוות מדהים . מורים קשובים ואיכפתיים. מכירה אותם כבר הרבה שנים ילד אחד סיים דרכם בהצלחה רבה. והילד השני עכשיו לומד ממש מרוצה וממליצה אין... עליכם⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩💯💯💯💯💯💯קראו עוד
Liat Steinmetz Mordowich
Liat Steinmetz Mordowich
11:47 20 Apr 20
צוות נהדר מעביר את השיעורים בצורה נעימה וברורה, קשר מעולה עם הילדים ומאוד מסודרים ואחראיים בהתנהלות מול ההורים
רמיז מרדכי
רמיז מרדכי
10:12 19 Sep 19
שלום רב,אני רמיז מרדכי.אני ואישתי משקיעים המון בחינוך ילדינו ,בתגבורים של שיעורים פרטיים ובספורט.
בני עידן מרדכי לומד בבית"ס בגין גדרה ,השנה עלה לכיתה יא .בדיעבד הוא התקשה במתמטיקה ,מורים במתמטיקה בבי"ס טענו שעידן לא משקיע לא לומד מספיק לא... האמינו בו ולא יזמו גישה אישית
בשיחות מוטיבציה עם עידן הבנתי שיש לו מוטיבציה ורצון ללמוד אך לא הצליח להבין את החומר הנלמד ,כאשר לא מבינים משהו מייד יש ירידה המוטיבציה הרגשת נחיתות ואי הצלחה וסלידה כלפי לימודים.
מזה שנתיים עידן לומד אצל אוריאל שקד במטיק.תבינו הגענו למטיק מטעמי חיסכון כי השקענו המון כסף בשיעורים פרטיים שלא הניבו פרי.
לכן אני חוזר שוב לאוריאל שקד ורוצה לפרגן ולשבח אותו,מורה שמוביל את התלמידיו מאמין בהם רואה בעבודתו שליחות גדולה!!!אלה לא סתם מילים ושבחים יש מאחוריהם שעות רבות של עבודה קשה גם על חשבון זמן הפרטי שלו בוואטסאפים הודעות סמס של עזרה בלימודים.
כנ"ל עידן מאוד רצה ללמוד אך כמעט הדרדר ופיתח סלידה ללימודים,אך למזלנו התחיל ללמוד אצל אוריאל שקד.הדברים התחילו להשתנות עידן חזר משיעורים עם מוטיבציה עם הבנה של החומר הנלמד עם רצון להשלים שיעורי בית ולהצליח, התחיל לגלות עניין המתמטיקה התעקש לעלות רמה .בשיחות עם עידן הבנתי שיש כאן מורה אמיתי,שמעתי מעידן כל פעם "אלוואי והיו לי מורים כאלה בבית"ס שמאמינים בי יודעים להסביר את החומר הנלמד"גם בשיחות ופגישות שלי עם המורים במתמטיקה בבית"ס שמעתי שהוא לא לומד מספיק ולא משקיע וגם לא כדאי לו לעלות רמה ל5 יחידות מתמטיקה כי צריך שתהיה לו חשיבה מתמטית
אך אני ראיתי שעידן מודאג מהמצב וחשוב לו להצליח לעלות ל5 יחידות ,הוא האמין בעצמו שהוא מסוגל וזה העתיד שלו שהוא בחר.אני תמחתי בעידן והרגשתי שזה לא מספיק ומאצע הדרך פוגשים במלח הארץ אוריאל שקד מורה משכמו ומעלה שרואה בעבודתו שליחות חייו,גישה אישית ידע יכולת להרצאות ולהסביר התמדה ואימונה בתלמידים.מורה דרך ברמה פסיכולוגית ,אישית חברתית מנטלית רגשית עד לרמה של חלוקת לוז יומי ושבועי של התלמיד וליו דווקא לימודים אלה גם פנאי חברים ספורט כושר משפחה.זה גרם לעידן לרוץ לשולחן לימודים להשלים שיעורי בית, כי הוא הבין שזאת הדרך להצליח .אוריאל יוזם שיחות עם ההורים לא רק מתעניין אלה גם מכוון ומיישר קו עם ההורים על מנת לתמוך מהבית בתלמיד.חברים זה לא מובן מאליו על חשבון זמנו הפנוי ,מצאתי את עצמי משוחח עם אוריאל על עידן כמה תמיכה ודאגה כמה חשוב לו שהתלמידים שלו יצליחו .חשוב לציין שעידן עלה ל 5 יחידות
לכן אינני יכול כי בנאדם להשאר אדיש.אני אומר לכם באמת מכל הלב אלוואי שבמערכת חינוך שלנו יהיהו אנשים חשובים כמו אוריאל שקד.חשוב לי לתמוך ולפרגן לאוריאל,עבודתו לא לשווא היא חשובה והוא איש חשוב לנו.
!!!בהצלחה עלה להצליח אוריאל
בברכה רמיז מרדכי!!!!!
קראו עוד
נועה פרח
נועה פרח
13:18 23 May 19
ביתי בכיתה ט בשיעורים פרטיים שנה שנייה דרך מטיק מומלץ מאוד,המורים מעולים קשובים ואיכפתיים. יש גמישות מבחינת השעות. במידה ולא מסתדר הם מחזירים שיעורים .
אדוה יפהר
אדוה יפהר
13:48 19 May 19
מומלץ בחום. צוות מקצועי ואיכפתי. מנסיון מוצלח של כמעט 3 שנים.
Dafna Reuven
Dafna Reuven
15:55 16 May 19
הבן שלי לומד כבר שנה במטיק. השיפור עצום!!! הוא נתרם מאוד מהמקצועיות ההכלה וההבנה. אסף המורה הוא פשוט נפלא ומקצועי... מומלץ בחום👍🏻👍🏻
לימור בן חמו
לימור בן חמו
10:23 06 Jan 19
שנה שנייה של הצלחה, הבן שלי לומד אנגלית .מגיע בשמחה מקבל יחס אישי ומותאם לימודית לרמה שלו.
מדריכים מקצוענים, מחיר ושירות הוגן.
מרוצים וממליצים בחום
.
סימנטוב אמריו
סימנטוב אמריו
16:26 30 Dec 18
2 הילדים שלי לומדים במטיק, מורים מצוינים יחס אישי ואכפתי , הציונים שלהם השתפרו מאוד. תודה רבה 👍
גדי עבאדי
גדי עבאדי
11:52 26 Dec 18
מורים מקצועיים עם יחס אישי,למרות שלומדים בקבוצה, משפרים לילדים את ביטחון ומקדמים אותם בלימודים!

שלושת הילדים שלי נמצאים בשיעורי אנגלית עם גלעד,
שלצערי הרב אנחנו נפרדים ממנו בקרוב, מורה מדהים עם יחס אישי .
התרומה שלו לילדים שלי עצומה,... התקדמות בלימוד, שיפור בציונים והכי חשוב שיפור ענק בביטחון שלהם.

הבת הגדולה שלי לומדת גם מתמטיקה עם אוריאל , וגם פה השינוי עצום.
היחס למתמטיקה השתנה ....פתאום נראה שהיא אוהבת מתמטיקה חחח.
הוא שיפר לה את הביטחון והיא התקדמה בצורה משמעותית...היא לפני בגרות והציונים שלה מדהימים.

אחרי כל מה שכתבתי אפשר להבין למה אני ממליץ בחום על מטיק !
קראו עוד
הביקורות הבאות
js_loader

לפרטים נוספים