קבוצות למידה במתמטיקה

קבוצות הלמידה במתמטיקה של מטיק ממוקדות בצרכי התלמיד ומשלבות בין חוויית לימוד מקדמת ומהנה, ובין צוות הוראה מקצועי שיביא אתכם להצלחה.

אנחנו עורכים מול כל תלמיד אבחון אישי במטרה להכיר את רמתו, צרכיו ומטרותיו, ובהתאם בונים לו תכנית לימודים אישית. קבוצות הלמידה שלנו פועלות במתכונת שבועית ומותאמות לתכני משרד החינוך, לרמת התלמיד ולהתקדמותו בחומר. 

קבוצות למידה במתמטיקה

קבוצות הלמידה במתמטיקה של מטיק ממוקדות בצרכי התלמיד ומשלבות בין חוויית לימוד מקדמת ומהנה, ובין צוות הוראה מקצועי שיביא אתכם להצלחה.

אנחנו עורכים מול כל תלמיד אבחון אישי במטרה להכיר את רמתו, צרכיו ומטרותיו, ובהתאם בונים לו תכנית לימודים אישית. קבוצות הלמידה שלנו פועלות במתכונת שבועית ומותאמות לתכני משרד החינוך, לרמת התלמיד ולהתקדמותו בחומר. 

למה כדאי ללמוד בקבוצות למידה במתמטיקה?

שיטת לימוד ייחודית המביאה לתוצאות

השיטה שלנו כוללת אבחון ייחודי אשר בודק את צורת החשיבה המתמטית של התלמיד כדי שנוכל להתאים את אופן הוראה לדרך החשיבה של התלמיד. בנוסף, אנו בונים תכנית לימודים אישית לכל תלמיד בהתאם לאבחון, לרמה, לצרכים ולמטרות שלו וממליצים לו על שיטת הלימוד שתביא אותו להצלחה בלימודים. לאחר האבחון רוב התלמידים מצטרפים לקבוצות למידה קטנות של בין 3-6 תלמידים בקבוצה, בליווי מורה מקצועי ומנוסה של מטיק, בהן כל תלמיד מתקדם באופן אישי לפי תכנית הלימודים שלו. הקבוצה מורכבת מתלמידים בכיתות שונות, דבר המונע תחרותיות ו”הישארות מאחור” של התלמידים החלשים.

סביבת לימודים בטוחה

למידה בקבוצה עם תלמידים נוספים שגם הם זקוקים לעזרה, מייצרת עבור התלמידים סביבת לימודים בטוחה ונעימה שבה הם מרגישים שווים לכולם. כמו כן, למידה בקבוצה מגבירה את המוטיבציה של התלמידים להשקיע ולהצליח בלימודים.

עצמאות וביטחון עצמי

למידה בקבוצה קטנה מעודדת עבודה אישית של התלמיד, מגבירה את יכולת ההתמודדות שלו עם תרגילים ללא תלות במורה הפרטי שלו ותורמת בבניית הביטחון העצמי שלו. כמו כן, שיעורים בקבוצות למידה יכולים להפחית חרדה אצל תלמידים רבים אשר לא מרגישים בנוח כשהמורה עוקב אחרי כל צעד שלהם.

הצלחה בבחינות ובאתגרים חדשים

תלמידים רבים מגיעים לבחינה כשהם יודעים ומבינים את החומר ובכל זאת מקבלים ציון נמוך. אחת הסיבות הנפוצה לכך היא שבמבחן התלמידים מתמודדים לראשונה ללא המורה הפרטי שלהם שהיה לצדם ותמך בהם בכל פעם כשפתרו תרגיל, דבר המוביל ללחץ מוגבר שמשפיע על היכולת שלהם במבחנים. למידה בקבוצה קטנה פותרת בעיה זו מכיוון שאנו שמים דגש על למידה עצמאית, ומקנה לתלמיד כלים להתמודד בהצלחה גדולה יותר עם מבחנים, תרגול בבית ואתגרים חדשים.

צוות מורים מקצועי עם רצון להשפיע

בשיעורים בקבוצה קטנה מלמדים צוות מורים מקצועי ומיומן בעל ניסיון רב בהוראה. הצוות שלנו עבר הכשרה ארוכה שבמסגרתה למד את אבני היסוד בעבודה שלנו עם התלמידים - כיצד לסייע לתלמידים לפתח מיומנויות למידה אפקטיביות, כיצד לסייע להם לבנות את הביטחון בידע שלהם וכיצד לייצר אצלם מוטיבציה ללימודים. בנוסף, המורים שלנו עברו מבחנים על החומר הלימודי ועל תכניות משרד החינוך. המורים שלנו הם לא עוד מורה פרטי - מעבר ללימוד החומר המקצועי, חשוב להם להשפיע על התלמידים ולהקנות להם כלים ומיומנויות שיסייעו להם גם בהמשך חייהם.  

למי מתאים ללמוד בקבוצות למידה במתמטיקה?

  • לתלמידים שצברו פערים בחומר הלימוד במתמטיקה – במסגרת הקבוצה המורה יבנה לכם תכנית לימודים אישית כדי שתשלימו את הפערים שלכם ותוכלו לחזור במהרה לקצב הלימוד של הכיתה.
  • לתלמידים שמתכוננים למבחן מעבר – בקבוצות הלמידה של מטיק המורה מתאים את חומר הלימוד למטרה של התלמידים. לפני מבחן מעבר המורה יבנה תכנית מקיפה להכנה לבחינה שתכלול גם את התרגול בזמן הקבוצה, גם את התרגול בבית וגם תרגול סימולציות למבחן.
  • לתלמידים שרוצים להצטיין במתמטיקה – לימודי המתמטיקה בחטיבה ובתיכון מצריכים מהתלמידים להיות כל הזמן עם יד על הדופק. הצטרפות לשיעור שבועי שמותאם לתלמיד באופן אישי מבטיחה את ההצלחה שלו בכך שיש לו מסגרת קבועה להכנת שיעורי בית ולהכנה למבחנים, וגם ליווי של מורה מקצועי שיודע לאתר את הנקודות בהן התלמיד צריך חיזוק כדי למנוע יצירת פערים.
  • לתלמידים שרוצים להצליח בבגרויות  – המורים של מטיק מתמחים בהגשה לבגרויות ומכירים באופן מקיף את החומר לבגרות, ובכלל את תכניות משרד החינוך של החטיבה והתיכון. החומר לבגרות בנוי על בסיס כל מה שהתלמידים למדו מהחטיבה, ולכן פעמים רבות התלמידים מגיעים למבחן הבגרות עם פערים משנים קודמות. המורים שלנו יודעים לזהות בדיוק איפה הפערים ואיך כדאי להשלים אותם כדי להצליח במבחן הבגרות.
  • לתלמידים שרוצים מרתונים וחיזוק לקראת מבחנים – אפשר להצטרף למספר שיעורים ממוקדים בקבוצה כדי להתכונן למבחן ספציפי. המורה שלנו יבנה לכם תכנית לימוד וסימולציות למבחן כדי שתעברו אותו בהצלחה.

איך לומדים בקבוצות הלמידה של מטיק?

  • מתחילים באבחון אישי של התלמיד – מתאמים שיעור פרטי עם המורה כדי שיכיר את התלמיד באופן אישי, את רמתו, צרכיו ומטרותיו.
  • מצטרפים למתכונת קבועה של שיעור פעם בשבוע במשך שעה וחצי – בוחרים את היום והשעה שהכי מתאימים, בסניף שמתאים לכם או בקבוצות אונליין.
  • המורה בונה לתלמיד תכנית לימודים אישית, ומעדכן אותה אחת לחודש בהתאם להתקדמות התלמיד ולתכנית הלימודים של משרד החינוך.
  • ההורים מקבלים עדכון שוטף על ההתקדמות של התלמיד בשיעורים.
  • כל שיעור שמפספסים אפשר להשלים – אם לא יכולים להגיע חד פעמי לשיעור הקבוע, אפשר לבטל שיעורים ולתאם במקום שיעור השלמה דרך מערכת קביעת השיעורים שלנו.
  • השיעורים של מטיק פועלים כל השנה, גם בחופשת הקיץ. אבל המנוי הוא חודשי וניתן לבטל בכל שלב.

שאלות נוספות?

בטח! לומדים בקבוצה, אבל היחס הוא אישי. בקבוצות של מטיק לכל תלמיד יש תכנית לימודים אישית שנבנתה במיוחד עבורו. במהלך השיעור כל תלמיד מתקדם לפי תכנית הלימודים שלו, והמורה מלווה את התלמיד ועוזר לו באופן פרטני.

לימודי המתמטיקה דורשים מהתלמידים להתמודד כל הזמן עם חומר מורכב ומאתגר יותר. המטרה שלנו היא לייצר לתלמיד מסוגלות וביטחון עצמי כדי שיוכל להתמודד בהצלחה עם אתגרים חדשים, לכן בקבוצות אנחנו שמים דגש גם על עבודה עצמאית וגם על מתן כלים ומיומנויות למידה לתלמידים.
בשיעור פרטי לתלמיד יש תמיכה ועיניים כל הזמן, ככה הוא לא צריך להתמודד לבד עם שום אתגר. זה יכול לגרום לתלות במורה, כך שלתלמיד יהיה קושי במבחנים כשהמורה לא נמצא לידו.
לכן חוץ מלימוד החומר, חשוב לחזק את התלמיד כדי שיצליח לבטא את הידע שלו ולהרגיש ביטחון ביכולות שלו.

בחטיבה ובתיכון לומדים מתמטיקה במשך הרבה שעות בשבוע, בקצב מהיר וברמה גבוהה. כדי להצליח במתמטיקה צריך לתרגל באופן קבוע, אחרת מהר מאוד צוברים פערים שקשה להשלים. למידה במתכונת קבועה עם מורה מקצועי שמלווה את התלמיד, עוזרת לו לשמור על רמה גבוהה ולהצליח בלימודים.

מה מספרים הלקוחות שלנו?

הכירו את המורים של מטיק

בוגר תואר ראשון בהנדסת תוכנה. בעל ניסיון של מעל 15 שנים כמורה פרטי למתמטיקה. 

בוגר תואר ראשון בהנדסת מערכות תקשורת ובעל תעודת הוראה בחינוך מתמטי, ניסיון של מעל 12 שנים כמורה פרטי למתמטיקה. 

בוגרת תואר ראשון בפיזיקה, בעלת ניסיון של מעל 5 שנים כמורה פרטית למתמטיקה ולפיזיקה. 

בוגר תואר ראשון במערכות מידע. בעל ניסיון של מעל 13 שנים כמורה פרטי למתמטיקה. 

רוצים לשמוע עוד על השיעורים שלנו?

השאירו פרטים ונתקשר בהקדם