שיעורים פרטיים באנגלית

מורים מקצועיים, תכנית לימודים אישית ומחויבות להצלחה

רשת מטיק מרכזי למידה מציעה שיעורים עם מורים פרטיים לאנגלית לתלמידי יסודי, חטיבת הביניים והתיכון בסניפים שלנו ברחבי הארץ. אנחנו בונים תכנית לימודים אישית לכל תלמיד המבוססת על אבחון ייחודי אשר בודק את דרך החשיבה,  הרמה, הצרכים והמטרות של התלמיד.
עם שיטת הלימוד שלנו תגיעו תוך 3 חודשים לשיפור של 30% ויותר בידע ובתוצאות שלכם באנגלית.

נפתחה ההרשמה לקורסי הקיץ באנגלית

שנת הלימודים תכף מסתיימת וזה הזמן להתחיל לתכנן את חופשת הקיץ!

אנחנו במטיק פיתחנו קורסי קיץ באנגלית כדי להציע לתלמידים שיעורים ממוקדים לרמה ולמטרות שלהם – כך שלספטמבר הבא כולם יגיעו מוכנים. 

בקורסי הקיץ שלנו אנחנו עורכים אבחון לכל תלמיד כדי לבדוק את הרמה שלו, ולפיו בונים תכנית לימודים אישית. בנוסף, הקורס ממוקד לפי המטרות האישיות של התלמיד – הכנת עבודת הקיץ באנגלית, סגירת פערים, הכנה למבחן מעבר הקבצה או רמת בגרות והכנה מקיפה לשנה הבאה.

המורים של מטיק הם בעלי ניסיון רב בלימוד וביצירת מוטיבציה אצל התלמידים. השאיפה שלהם שהתלמידים יצאו מכל שיעור שמחים ובעלי ביטחון ביכולות שלהם. בנוסף, הם מכירים באופן מלא את תכניות משרד החינוך.

אל תחכו לרגע האחרון, הבטיחו את ההצלחה שלכם כבר מעכשיו. שמירה על רצף לימודי בקיץ מסייעת לתלמידים להפנים את חומר הלימוד בצורה הדרגתית ונכונה, להגיע ל-1 בספטמבר מוכנים ורגועים והצליח במבחן הראשון שמתקיים בדרך כלל בשבועיים הראשונים לאחר החופשה.

למה ללמוד אצלנו שיעורים פרטיים באנגלית?

אבחון צורת חשיבה, תכנית לימודים אישית לכל תלמיד ומחויבות להצלחה
אנחנו עורכים לכל תלמיד חדש שלושה מפגשי הכרות כדי להכיר אותו ואת הצרכים שלו. המפגש הראשון יכלול אבחון ייחודי שיבדוק את הרמה של התלמיד, אופן החשיבה שלו, הצרכים שלו והשאיפות שלו. לאחר הכרות מעמיקה אנו נבנה לתלמיד תכנית לימודים אישית המתאימה לצרכים ולמטרות שלו ונמליץ לו על שיטת הלימוד האפקטיבית ביותר עבורו שתביא אותו להצלחה גדולה בלימודי האנגלית.

אלפי תלמידים מרוצים משנת 2008
החל משנת 2008 ועד היום לימדנו אלפי תלמידים, אשר שיפרו את הידע שלהם בשפה האנגלית, למדו מיומנויות חדשות והגיעו לציונים גבוהים בלימודי אנגלית.

ליווי רציף ולימוד אסטרגיות למידה
למידה שוטפת מייצרת לתלמידים הרגלי למידה מיטיבים ומסייעת להם להצליח בלימוד השפה האנגלית. לכן, אנו במטיק מאמינים בלמידה קבועה ורציפה בשיעורים פרטיים לאורך כל השנה ולא רק כאשר צריך לכבות שריפות או כשמתעוררות בעיות.
כמו כן, אנחנו מלמדים את התלמידים אסטרטגיות למידה המסייעות להם בהכנת שיעורי הבית, ביצירת מוטיבציה ללימודים ובהקשבה בכיתה. כך, תלמידים שמגיעים אלינו לשיעורים פרטיים באנגלית, משתפרים גם בשאר מקצועות הלימוד.

קשר ישיר ורציף עם המורים וההורים של התלמיד
המורים לאנגלית שלנו נמצאים בקשר פדגוגי שוטף עם המורים וההורים של התלמיד ונשארים מעודכנים בחומר הלימוד, מועדי מבחנים, קשיים אישיים ואתגרים. כך אנו יודעים בדיוק כיצד ניתן לסייע לתלמיד ולהביא אותו להצלחה בלימודי האנגלית.

אילו מסלולי לימוד אנו מציעים?

מורה פרטי לאנגלית: שיעורים פרטיים לתלמידים שרוצים לסגור פערים או להתחזק בנושא מסוים כמו חוקי דקדוק, אוצר מילים או הבנת הנקרא. בכל שיעור המורה הפרטי לאנגלית ילמד אתכם את החומר התאורטי של ויתרגל איתכם את חומר הלימוד לפי תכנית הלימודים האישית שלכם.

קבוצות למידה באנגלית: לימוד אנגלית בקבוצות קטנות של 3-5 תלמידים עם ליווי צמוד של מורה מקצועי ומיומן כאשר כל תלמיד מתקדם בקצב שלו לפי תכנית הלימודים שנבנתה לו לאחר האבחון. אנו מאמינים כי שיטת הלימוד בקבוצות למידה באנגלית היא האפקטיבית ביותר עבור רוב התלמידים מכיוון שהיא מעודדת עבודה עצמאית ללא תלות במורה ובונה ביטחון עצמי לתלמיד בחומר הלימוד באנגלית.

קורסי קיץ באנגלית: הכנה ללימודי האנגלית בשנה הבאה, לתלמידים שרוצים להשלים פערים, להתכונן למבחן מעבר ולהכין את עבודת הקיץ באנגלית במסגרת שיעורים בפרטיים באנגלית לקיץ.

לימוד אנגלית אונליין:  לומדים אנגלית בנוחות בלי לצאת מהבית. שיעורים פרטיים באנגלית באינטרנט עם המורים הפרטיים של מטיק.

שיעורים פרטיים בזוגות: לימוד אנגלית של שני תלמידים באותה כיתה ובאותה רמה עם מורה פרטי לאנגלית אשר רוצים לקבל הדרכה ועזרה בנושא מסוים בלימודי האנגלית.

מרתונים: מרתונים ממוקדים לפני בחינות ובגרויות הכוללים לימוד ותרגול של החומר באנגלית וסימולציות של הבחינות. מוזמנים להצטרף למרתונים לבגרות באנגלית.

למי מיועדים השיעורים הפרטיים של מטיק?

לתלמידים שצברו פערים בחומר הלימוד באנגלית
ללמוד שפה זרה דורש השקעה רבה ותרגול מתמשך. בשיעורי האנגלית יש התקדמות בלתי פוסקת בלימוד אוצר מילים ובדקדוק. לכן, תלמיד אשר לא תרגל באופן קבוע או פספס כמה שיעורים יתקשה להדביק את הפער.
אנחנו במטיק נבנה תכנית לימודים מיוחדת לתלמידים שצריכים להשלים פערים באנגלית שבעזרתה הם יצליחו להדביק את הפער במהרה.

לתלמידים שרוצים לעלות הקבצה באנגלית. 
כדי לעלות הקבצה באנגלית דרוש תרגול רב והתמדה מכיוון שבכל הקבצה לומדים בדרגת קושי שונה. כמו כן, לעלות הקבצה בתיכון יהיה מורכב יותר מאשר בחטיבת הביניים כי הפער בין נושאי הלימוד והרמה גדל.
אנו במטיק נבנה תכנית לימודים עבור תלמידים ששואפים לעלות הקבצה וביחד נצליח להגשים את המטרה.

לתלמידים שמעוניינים להגיע לציונים גבוהים באנגלית
מעבר לכך שהצלחה בלימודי האנגלית מסייעת לתלמידים בהמשך בקבלה ללימודים אקדמאיים שדורשים את ידיעת השפה. בעולם שהופך להיות כפר גלובלי, ידיעת השפה האנגלית חשובה היום יותר מתמיד בכל תחום ובכל מקצוע. לכן, אנו שמים דגש רב בלימודי האנגלית בפיתוח כל המיומנויות הנדרשות: דיבור, אוצר מילים רחב, הבנת הנקרא, כתיבה ודקדוק.

לתלמידים שרוצים להתכונן באופן ממוקד לבחינות ולבגרויות. 
לעיתים רבות יש ללמוד חומר רב לקראת הבחינות והתלמידים מרגישים לחץ גדול. בנוסף, לתלמידים רבים מרגישים חרדה ולחץ מהבחינות אשר משפיעים על התפקוד שלהם במהלך הבחינה.
אצלנו תוכלו למצוא מרתונים ממוקדים למבחנים ולבחינות הבגרות באנגלית הכוללים גם סימולציות של הבחינות אשר יסייעו להפחית את הלחץ והחרדה לפני הבחינה ובמהלכה.

מורים פרטיים לאנגלית

במרכזי הלמידה של מטיק, מלמדים מורים אקדמאים בעלי ניסיון מוכח של שנים בהוראה, עם אישיות כובשת המשמשת דוגמא ומודל לחיקוי עבור כל תלמיד. בנוסף המורים הפרטיים שלנו לאנגלית עוברים הכשרה מקיפה הכוללת מבדקי ידע על תכנית הלימודים של משרד החינוך, סימולציות של שיעורים, הדרכות על יצירת מוטיבציה אצל תלמידים ולימוד אפקטיבי ומבחני הסמכה.

השאירו פרטים ונמצא את השיעור המתאים לכם:

לקריאה נוספת

תלמידים והורים מספרים:

Mali Reuven Shmuel
Mali Reuven Shmuel
09:01 16 Aug 21
רשמתי את הילדה לקורסי הקיץ במתמטיקה ואנגלית בגדרה. ברצוני לשבח את צוות המורים האיכותי והנדיר במטיק , הילדה לא רק שהספיקה להשלים פערים היא גם התקדמה בחומר בעזרת הצוות הנפלא . כמובן שרשמנו אותה להמשך לימודים גם בשנה הקרובה , ממליצה לכל מי שמחפש פתרון... לשנה הקרובה להירשם רק במטיק .. כאן באמת מלווים את הילדים עד ההגעה ליעד ..קראו עוד
Smadar Gavish
Smadar Gavish
13:26 11 Jul 21
ממליצה מאוד על מטיק וספציפית על אוריאל, הבת שלי השלימה פער של יותר מחצי שנה במתמטיקה בגלל קורונה בתוך מספר שבועות בלבד. יש תוצאות !
רציניים מקצועיים ואכפתים.
ממליצה בחום
שרית רפפורט
שרית רפפורט
12:00 10 Jul 21
השיעורים התקיימו עם מורים רציניים ומאד נעימים. הבת שלי השיגה ציוניים גבוהים מהיום שהצטרפה לשיעורים במטיק.
רחלי דוד חולי
רחלי דוד חולי
11:24 26 Apr 20
צוות מדהים . מורים קשובים ואיכפתיים. מכירה אותם כבר הרבה שנים ילד אחד סיים דרכם בהצלחה רבה. והילד השני עכשיו לומד ממש מרוצה וממליצה אין... עליכם⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩💯💯💯💯💯💯קראו עוד
Liat Steinmetz Mordowich
Liat Steinmetz Mordowich
11:47 20 Apr 20
צוות נהדר מעביר את השיעורים בצורה נעימה וברורה, קשר מעולה עם הילדים ומאוד מסודרים ואחראיים בהתנהלות מול ההורים
רמיז מרדכי
רמיז מרדכי
10:12 19 Sep 19
שלום רב,אני רמיז מרדכי.אני ואישתי משקיעים המון בחינוך ילדינו ,בתגבורים של שיעורים פרטיים ובספורט.
בני עידן מרדכי לומד בבית"ס בגין גדרה ,השנה עלה לכיתה יא .בדיעבד הוא התקשה במתמטיקה ,מורים במתמטיקה בבי"ס טענו שעידן לא משקיע לא לומד מספיק לא... האמינו בו ולא יזמו גישה אישית
בשיחות מוטיבציה עם עידן הבנתי שיש לו מוטיבציה ורצון ללמוד אך לא הצליח להבין את החומר הנלמד ,כאשר לא מבינים משהו מייד יש ירידה המוטיבציה הרגשת נחיתות ואי הצלחה וסלידה כלפי לימודים.
מזה שנתיים עידן לומד אצל אוריאל שקד במטיק.תבינו הגענו למטיק מטעמי חיסכון כי השקענו המון כסף בשיעורים פרטיים שלא הניבו פרי.
לכן אני חוזר שוב לאוריאל שקד ורוצה לפרגן ולשבח אותו,מורה שמוביל את התלמידיו מאמין בהם רואה בעבודתו שליחות גדולה!!!אלה לא סתם מילים ושבחים יש מאחוריהם שעות רבות של עבודה קשה גם על חשבון זמן הפרטי שלו בוואטסאפים הודעות סמס של עזרה בלימודים.
כנ"ל עידן מאוד רצה ללמוד אך כמעט הדרדר ופיתח סלידה ללימודים,אך למזלנו התחיל ללמוד אצל אוריאל שקד.הדברים התחילו להשתנות עידן חזר משיעורים עם מוטיבציה עם הבנה של החומר הנלמד עם רצון להשלים שיעורי בית ולהצליח, התחיל לגלות עניין המתמטיקה התעקש לעלות רמה .בשיחות עם עידן הבנתי שיש כאן מורה אמיתי,שמעתי מעידן כל פעם "אלוואי והיו לי מורים כאלה בבית"ס שמאמינים בי יודעים להסביר את החומר הנלמד"גם בשיחות ופגישות שלי עם המורים במתמטיקה בבית"ס שמעתי שהוא לא לומד מספיק ולא משקיע וגם לא כדאי לו לעלות רמה ל5 יחידות מתמטיקה כי צריך שתהיה לו חשיבה מתמטית
אך אני ראיתי שעידן מודאג מהמצב וחשוב לו להצליח לעלות ל5 יחידות ,הוא האמין בעצמו שהוא מסוגל וזה העתיד שלו שהוא בחר.אני תמחתי בעידן והרגשתי שזה לא מספיק ומאצע הדרך פוגשים במלח הארץ אוריאל שקד מורה משכמו ומעלה שרואה בעבודתו שליחות חייו,גישה אישית ידע יכולת להרצאות ולהסביר התמדה ואימונה בתלמידים.מורה דרך ברמה פסיכולוגית ,אישית חברתית מנטלית רגשית עד לרמה של חלוקת לוז יומי ושבועי של התלמיד וליו דווקא לימודים אלה גם פנאי חברים ספורט כושר משפחה.זה גרם לעידן לרוץ לשולחן לימודים להשלים שיעורי בית, כי הוא הבין שזאת הדרך להצליח .אוריאל יוזם שיחות עם ההורים לא רק מתעניין אלה גם מכוון ומיישר קו עם ההורים על מנת לתמוך מהבית בתלמיד.חברים זה לא מובן מאליו על חשבון זמנו הפנוי ,מצאתי את עצמי משוחח עם אוריאל על עידן כמה תמיכה ודאגה כמה חשוב לו שהתלמידים שלו יצליחו .חשוב לציין שעידן עלה ל 5 יחידות
לכן אינני יכול כי בנאדם להשאר אדיש.אני אומר לכם באמת מכל הלב אלוואי שבמערכת חינוך שלנו יהיהו אנשים חשובים כמו אוריאל שקד.חשוב לי לתמוך ולפרגן לאוריאל,עבודתו לא לשווא היא חשובה והוא איש חשוב לנו.
!!!בהצלחה עלה להצליח אוריאל
בברכה רמיז מרדכי!!!!!
קראו עוד
נועה פרח
נועה פרח
13:18 23 May 19
ביתי בכיתה ט בשיעורים פרטיים שנה שנייה דרך מטיק מומלץ מאוד,המורים מעולים קשובים ואיכפתיים. יש גמישות מבחינת השעות. במידה ולא מסתדר הם מחזירים שיעורים .
אדוה יפהר
אדוה יפהר
13:48 19 May 19
מומלץ בחום. צוות מקצועי ואיכפתי. מנסיון מוצלח של כמעט 3 שנים.
Dafna Reuven
Dafna Reuven
15:55 16 May 19
הבן שלי לומד כבר שנה במטיק. השיפור עצום!!! הוא נתרם מאוד מהמקצועיות ההכלה וההבנה. אסף המורה הוא פשוט נפלא ומקצועי... מומלץ בחום👍🏻👍🏻
לימור בן חמו
לימור בן חמו
10:23 06 Jan 19
שנה שנייה של הצלחה, הבן שלי לומד אנגלית .מגיע בשמחה מקבל יחס אישי ומותאם לימודית לרמה שלו.
מדריכים מקצוענים, מחיר ושירות הוגן.
מרוצים וממליצים בחום
.
סימנטוב אמריו
סימנטוב אמריו
16:26 30 Dec 18
2 הילדים שלי לומדים במטיק, מורים מצוינים יחס אישי ואכפתי , הציונים שלהם השתפרו מאוד. תודה רבה 👍
גדי עבאדי
גדי עבאדי
11:52 26 Dec 18
מורים מקצועיים עם יחס אישי,למרות שלומדים בקבוצה, משפרים לילדים את ביטחון ומקדמים אותם בלימודים!

שלושת הילדים שלי נמצאים בשיעורי אנגלית עם גלעד,
שלצערי הרב אנחנו נפרדים ממנו בקרוב, מורה מדהים עם יחס אישי .
התרומה שלו לילדים שלי עצומה,... התקדמות בלימוד, שיפור בציונים והכי חשוב שיפור ענק בביטחון שלהם.

הבת הגדולה שלי לומדת גם מתמטיקה עם אוריאל , וגם פה השינוי עצום.
היחס למתמטיקה השתנה ....פתאום נראה שהיא אוהבת מתמטיקה חחח.
הוא שיפר לה את הביטחון והיא התקדמה בצורה משמעותית...היא לפני בגרות והציונים שלה מדהימים.

אחרי כל מה שכתבתי אפשר להבין למה אני ממליץ בחום על מטיק !
קראו עוד
לקריאת כל הביקורות
js_loader

השאירו פרטים ונמצא את השיעור המתאים לכם:

לקריאה נוספת

תלמידים והורים מספרים:

לפרטים נוספים