שיעורים פרטיים במתמטיקה

מורים מקצועיים, תכנית לימודים אישית ומחויבות להצלחה

רשת מטיק מרכזי למידה מציעה שיעורים עם מורים פרטיים למתמטיקה לתלמידי יסודי, חטיבת הביניים והתיכון בסניפים שלנו ברחבי הארץ ובאונליין. אנו בונים לכל תלמיד תכנית לימודים אישית המבוססת על אבחון ייחודי הבודק את צורת החשיבה המתמטית, הרמה, הצרכים והמטרות של התלמיד.
עם שיטת הלימוד של מטיק תגיעו לשיפור של 30% ומעלה בידע ובתוצאות תוך 3 חודשים.

נפתחה ההרשמה לקורסי הקיץ במתמטיקה

לאחר שנה מאתגרת שאילצה את המורים והתלמידים להתמודד עם למידה מרחוק – מתחילים לחזור לשגרה וללמידה פרונטלית. ולמרות מאמצים רבים שעשה משרד החינוך, בשנה האחרונה תלמידים רבים חוו ירידת ציונים והתחילו לצבור פערים משמעותיים.

אנחנו במטיק עדכנו את תכניות הלימוד שלנו כדי להציע לתלמידים כבר עכשיו שיעורים ממוקדים לסגירת הפערים וקורסי קיץ –  כדי שלספטמבר הבא כולם יגיעו מוכנים.
בחלק מהסניפים שלנו חזרנו ללמידה פרונטלית – מוזמנים להתעדכן ברשימת הסניפים או להצטרף לשיעורי אונליין.

למטיק שיטת לימוד מיוחדת שמביאה את התלמיד להצליח בלימודים ולהאמין ביכולות שלו. אצלנו לא לומדים מתמטיקה דרך הרצאות בהן המורה מעביר שיעור על הלוח והתלמיד רק מקשיב.
שיטת הלימוד שלנו כוללת התאמת הלימוד לכל תלמיד באופן אישי ובניית תכנית לימודים, על בסיס אבחון ייחודי הבודק את רמת התלמיד. בשיעורים שלנו התלמידים לומדים באופן פעיל, הם מתרגלים את חומר הלימוד במתמטיקה, עובדים באופן פרטני ונדרשים לבצע משימות.

כדי להמשיך להוביל את התלמידים שלנו להצלחה ומצוינות בלימודי המתמטיקה, ערכנו הדרכות מקיפות לצוות המורים על למידה אפקטיבית בתקופה מתאגרת זו, עם דגש על השלמת פערים ולמידה פעילה.

בנוסף, אנו שמים דגש על עקרונות נוספים:

– תמיכה רגשית בתלמיד. מהניסיון שלנו, ברגע שהתלמיד פנוי רגשית, החומר הלימודי ייקלט בצורה טובה יותר.

– שמירה על קשר רציף מול התלמיד, בית הספר וההורה על מנת לעקוב באופן מדויק על הדרישות והציפיות של בית הספר, ולעדכן את תכנית הלימודית האישית במטרה לוודא שהתלמיד לא צובר פערים נוספים בחומר.

– בלמידה אונליין: שימוש באמצעים דיגיטליים כדי לשדרג את חווית הלמידה – תיעוד מצולם של שיעורי המתמטיקה כדי לאפשר צפייה חוזרת, שימוש במחברת מתמטיקה אונליין, סרטוני הדרכה ועזרי לימוד מקוונים.

שנת הלימודים תכף מסתיימת וזה הזמן להתחיל לתכנן את חופשת הקיץ!

פיתחנו במטיק קורסי קיץ במתמטיקה כדי להציע לתלמידים שיעורים ממוקדים שמותאמים לרמה ולמטרות שלהם – כך שלספטמבר הבא כולם יגיעו מוכנים. 

בקורסי הקיץ של מטיק אנחנו בונים לכל תלמיד תכנית לימודים אישית לפי אבחון הבודק את הרמה שלו ולפי המטרות שלו: הכנת עבודת הקיץ במתמטיקה, הכנה למבחן מעבר הקבצה או רמת בגרות, סגירת פערים והכנה לשנה הבאה.
המורים שלנו מכירים באופן מלא את תכניות משרד החינוך. הם בעלי ניסיון רב עם מוטיבציה גדולה לעזור לכל תלמיד לממש את היכולות שלו, להאמין בעצמו ואף ליהנות מתהליך הלמידה. 

אל תחכו לרגע האחרון, התחילו ללמוד כבר עכשיו לקראת שנה הבאה. שמירה על רצף לימודי בקיץ מסייעת לתלמידים ללמוד את החומר בצורה הדרגתית ונכונה, להתחיל את הלימודים בשנה הבאה רגועים ומוכנים, ולהצליח במבחן הראשון מיד לאחר סיום החופשה.

למה ללמוד אצלנו שיעורים פרטיים במתמטיקה?

כי חשוב לכם להצליח במתמטיקה
רשת מטיק פועלת כבר מעל עשור ומלמדת מידי שנה מאות תלמידים ותלמידות. אצלנו תמצאו רק מורים איכותיים בעלי ניסיון רב בהוראה ואהבה גדולה ללימוד. עם ניסיון של שנים, המורים הכי טובים ואלפי לקוחות מרוצים – מטיק זה המקום הבטוח בשבילך להצליח במתמטיקה ובגדול.

כדי ללמוד מתמטיקה בדרך שמתאימה לכם
לכל תלמיד יש צורת חשיבה משלו ולכן גם את שיטת הלימוד הטובה ביותר עבורו. בעזרת אבחון הבודק את צורת החשיבה שלך, אנו במטיק נבנה לך תכנית לימודים אישית המותאמת לרמה, לצרכים ולמטרות שלך. כך נדאג למצוא את שיטת הלימוד האפקטיבית ביותר עבורך להצלחה במתמטיקה.

כדי לפתח הרגלי למידה ולשפר את התוצאות שלכם
למידה שוטפת ופיתוח מיומנויות למידה הן המתכון להצלחה במתמטיקה. במקום לכבות שריפות ולהגיע לשיעורים פרטיים רק לפני מבחן, אצלנו במטיק תצטרפו לחווית למידה רציפה במתכונת קבועה של פעם בשבוע. אנו שמים דגש על פיתוח כלים ללמידה עצמאית שיעזרו לך לפתור את שיעורי הבית, להתמודד בקלות עם מבחנים ולהגביר את הקשב בכיתה.
מהניסיון שלנו, השיטות של מטיק יובילו אותך להצלחה לא רק במתמטיקה, אלא בכל המקצועות.

כדי שהמורה הפרטי יעשה הכל בשביל ההצלחה שלכם
הקשר האישי של התלמיד עם המורה הפרטי חשוב מאוד להצלחת התלמיד ולמוטיבציה שלו, לכן צוות המורים שלנו נבחר בקפידה ועושה הכל על מנת שתצליחו בלימודים ואפילו תהנו מתהליך הלמידה.
כדי למקסם את תהליך הלמידה המורים של מטיק נמצאים בקשר רציף עם המורה בכיתה ועם הורה התלמיד וכך נשארים תמיד מעודכנים בחומר בלימוד, במועדי המבחנים ובכל מידע הרלוונטי להתליך הלמידה.

אילו מסלולי לימוד אנו מציעים?

מורה פרטי למתמטיקה: שיעור פרטי במתמטיקה לתלמידים שרוצים לסגור פערים או ללמוד נושא מסויים. בכל שיעור המורה פרטי למתמטיקה ילמד את החומר התאורטי של הנושא, ידגים כיצד פותרים תרגלים בנושא וימשיך לתרגל עם התלמיד שאלות דומות במסגרת השיעור.

קבוצות למידה במתמטיקה: לימוד בקבוצות קטנות של 3-6 תלמידים עם ליווי צמוד של מורה מקצועי ומנוסה כאשר כל תלמיד מתקדם בקצב שלו לפי תכנית הלימודים האישית שלו. הלימוד בקבוצה קטנה מעודד עבודה עצמאית ללא תלות במורה, מגביר את המוטיבציה ותורם בבניית ביטחון עצמי לתלמיד. אנו במטיק מאמינים כי שיטת הלימוד האפקטיבית ביותר עבור רוב התלמידים היא בקבוצות למידה במתמטיקה.

קורסי קיץ במתמטיקה: הכנה לקראת השנה החדשה לתלמידים שרוצים לתלמידים שרוצים להתכונן למבחן מעבר במתמטיקה, להשלים פערים ולהכין את עבודת הקיץ, במסגרת שיעורים פרטיים במתמטיקה בקיץ.

לימוד מתמטיקה אונליין: שיעורים פרטיים במתמטיקה בלי לצאת מהבית. לימוד מתמטיקה אונליין עם המורים הפרטיים של מטיק.

שיעורים פרטיים בזוגות:  לימוד של שני תלמידים באותה רמה אשר רוצים לקבל הדרכה ועזרה בנושא מסוים. השיעור מתחלק ללימוד התאוריה של הנושא, הכרות עם הנוסחאות הרלוונטיות, פתרון תרגיל על ידי המורה הפרטי ולימוד דרך החשיבה המצופה מהם בפתירת התרגיל והנחייה והכוונה כיצד לתרגל בבית.

מרתונים: לקראת בחינות אנו מקיימים סימולציות ומרתונים ייעודיים, על מנת להפחית את אי הוודאות של התלמידים לקראת הבחינה. במסגרת זו אנו מלמדים את התלמידים אסטרטגיות כיצד “לגשת” לפתרון הבחינה אשר מסייעות להם להוציא ציונים גבוהים יותר. מוזמנים להצטרף למרתונים לבגרות במתמטיקה קיץ 2023.

למי מיועדים השיעורים הפרטיים של מטיק?

לתלמידים שצברו פערים בחומר הלימוד במתמטיקה
בבתי הספר לומדים מתמטיקה 5-6 שעות שבועיות. לתלמיד שפספס כמה שיעורים או לא היה מרוכז בכיתה יהיה קשה להשלים את החומר והוא יתחיל לצבור פערים בחומר הלימוד בתמטיקה.
אנו במטיק נבנה לכם תכנית לימודים אישית שבעזרתה תשלימו את הפערים במהרה ותדביקו את הקצב של הכיתה.

לתלמידים שרוצים לעלות הקבצה במתמטיקה
בחטיבת הביניים, בכיתות ז', ח' ובמחצית הראשונה של כיתה ט' אפשר לעלות הקבצה במתמטיקה בקלות יחסית. לאחר מכן, התהליך יהיה מורכב יותר מכיוון שהפער בין נושאי הלימוד והרמה גדל.
אנחנו במטיק נבנה לכם תכנית לימודים אישית שתסייע לכם להשיג את המטרה שלכם.

לתלמידים שמעוניינים להגיע לציונים גבוהים במתמטיקה
הצלחה בלימודי המתמטיקה חשובה להמשך דרכו של התלמיד, ציונים גבוהים במתמטיקה יאפשרו לו להתקבל למגמות ריאליות כמו מחשבים ופיזיקה. גם בהמשך הדרך, בצבא ובלימודים האקדמאיים יש חשיבות לציוני הבגרות במתמטיקה.
אנחנו במטיק נסייע לכם לשמור על הרמה הגבוהה במתמטיקה כדי שכל הדלתות יהיו פתוחות עבורכם.

לתלמידים שרוצים להתכונן באופן ממוקד לבחינות ולבגרויות
לפני מבחנים ובחינות בגרות במתמטיקה הלחץ גובר. לעיתים רבות יש חומר רב ללמוד לקראת הבחינה ותלמידים רבים נזקקים לעזרה ממוקדת. בנוסף, לתלמידים רבים יש חרדה מהבחינות אשר משפיעה על התפקוד שלהם במהלך הבחינה.
אצלנו תוכלו למצוא מרתונים ממוקדים למבחנים ולבחינות הבגרות במתמטיקה הכוללים גם סימולציות של הבחינות אשר יסייעו לכם להפחית את הלחץ והחרדה לפני הבחינה ובמהלכה.

מורים פרטיים למתמטיקה

את השיעורים הפרטיים שלנו מלמדים מורים אקדמאים, צעירים ומיומנים שעברו אצלנו הכשרה מקיפה הכוללת לימוד תכניות משרד החינוך, הדרכות על יצירת מוטיבציה אצל תלמידים ומיצוי היכולות שלהם, התלמדות ארוכה ומבחני הסמכה. צוות המורים הפרטיים שלנו בעלי ניסיון מוכח של שנים בלימוד מתמטיקה והם בעלי יכולות הדרכה גבוהות ורצון רב לייצר למידה אפקטיבית לתלמידים.

לפרטים נוספים