מטיק // שיעורים פרטיים בתל אביב

שיעורים פרטיים במתמטיקה ובאנגלית בתל אביב

מורים פרטיים מקצועיים, תכנית לימודים אישית לכל תלמיד ומחויבות להצלחה

מטיק מפעילה בתל אביב מרכז למידה למקצועות מתמטיקה ואנגלית. אנו מציעים לתלמידי תל אביב מגוון מסלולי לימוד – שיעורים עם מורה פרטי למתמטיקה או מורה פרטי לאנגלית, קבוצות למידה, מרתונים וסימולציות לפני בחינות וקורסי קיץ.
כדי להתאים את הלמידה לכל תלמיד באופן אישי אנו בונים תכנית לימודים אישית על בסיס אבחון צורת החשיבה של התלמיד.
עם שיטת הלימוד של מטיק תגיעו להישגים גבוהים ותרכשו מיומנויות למידה שיעזרו לכם גם במקצועות נוספים.

למה כדאי ללמוד במטיק?

  • אבחון אישי המתבצע לכל תלמיד לאיתור צורת החשיבה שלו ודרך הלימודית האפקטיבית עבורו.
  • בניית תכנית לימודים אישית לתלמיד על בסיס האבחון שלו, מטרותיו וחומר הלימוד בבית הספר.
  • מסגרת לימודים קבועה – שיעור פעם בשבוע ביום ושעה קבועים, עם אפשרות להוסיף שיעורים נוספים דרך מערכת קביעת השיעורים האונליין שלנו.
  • קבוצות לימוד קטנות בהן כל תלמיד מתקדם באופן אישי לפי תכנית הלימודים שלו.
  • צוות מורים אקדמאים, צעירים, מיומנים ומנוסים בלימוד מתמטיקה ואנגלית, המכירים באופן מלא את תכניות משרד החינוך.
  • שיטת לימוד המתמקדת בתרגול ושיפור הרגלי ומיומנויות הלמידה במטרה להביא להצלחה בלימודים.

מסלולי הלימוד:

מורים פרטיים במתמטיקה ואנגלית בתל אביב

אחת הדרכים הנפוצות ביותר בתחום ההוראה היא להיעזר במורה פרטי למתמטיקה או במורה פרטי לאנגלית.
אצלנו במטיק תלמדו עם מורה פרטי מיומן ומקצועי, איתו תוכלו ללמוד במסגרת שבועית של יום ושעה קבועים, עם אפשרות להוסיף תגבור נוסף לפני מבחנים או כדי לסגור פערים.

שיעורים פרטיים בזוגות

תלמידים רבים מעדיפים ללמוד עם חבר לכיתה ולא לבד. אצלנו תוכלו להצטרף לשיעורים של שני תלמידים באותה רמה עם מורה פרטי למתמטיקה או לאנגלית. השיעורים יכולים להיות במסגרת שבועית קבועה, או במסגרת בנק שעות לפי הצורך.

קבוצות למידה במתמטיקה ובאנגלית

שיטת הלימוד המועדפת על התלמידים של מטיק. לימוד פרטני בקבוצה קטנה של 3-6 תלמידים בליווי של מורה מקצועי, כאשר כל תלמיד מתקדם באופן אישי לפי תכנית הלימוד שלו.
בקבוצות הלמידה באנגלית וקבוצות הלמידה במתמטיקה של מטיק אנו שמים דגש על פיתוח מיומנויות הלמידה והתמודדות עם אתגרים חדשים של התלמידים. לימוד בקבוצה קטנה מעודד עבודה אישית של התלמיד, מגביר את הביטחון שלו בלימודים, ומפחית את התלות שלעיתים נוצרת במורה הפרטי. בנוסף, למידה בקבוצה עם תלמידים נוספים מגבירה את המוטיבציה ומייצרת עבור התלמיד סביבת לימוד נעימה.

קורסי קיץ במתמטיקה ובאנגלית

מי שמתאמץ בקיץ, קוצר את הפירות במשך כל השנה. במטיק תוכלו להצטרף לקורסי קיץ במהלך החופש הגדול שיעזרו לכם להגיע מוכנים לשנת הלימודים הבאה. אנו בונים לכל תלמיד תכנית לימודים מיוחדת לקורס הקיץ במתמטיקה ולקורס הקיץ באנגלית שמתאימה למטרה שלו – הכנת עבודת הקיץ, סגירת פערים, התכוננות למבחן מעבר לעליית הקבצה או רמת בגרות והכנה מקיפה לשנה הבאה.

בנק שעות

מאגר שיעורים פרטיים ושיעורים בקבוצות למידה לשימוש לפי הצורך. לאחר הרכישה התלמיד מקבל לינק למערכת הלימוד שלנו ויכול להשתבץ בעצמו למערכת השיעורים שלנו על בסיס מקום פנוי.

רוצים להצטרף ל-3 שיעורי ניסיון?

הרשמו ל-3 שיעורי ניסיון בסניף תל אביב עם מורה פרטי למתמטיקה או לאנגלית שיאבחן את הרמה והידע שלכם בחומר הלימוד, יתחיל ללמד אתכם את החומר בצורה ממוקדת ויבנה לכם תכנית לימודים אישית.
החבילה כוללת שיעור פרטי + 2 שיעורי תרגול בקבוצה קטנה, בה המורה עובד עם כל תלמיד באופן אישי לפי תכנית הלימוד שלו.

לאחר ההרשמה ניצור איתכם קשר תוך עד 48 שעות לתיאום השיעורים

המורים הפרטיים למתמטיקה ולאנגלית בתל אביב

למורים הפרטיים של מטיק יש מוטיבציה רבה לייצר אצל התלמידים למידה אפקטיבית ולהביא אותם למיצוי היכולות שלהם בלימודים. צוות המורים שלנו הם אקדמאים, מקצועיים ובעלי ניסיון רב בלימוד מתמטיקה ואנגלית. כל מורה פרטי עבר הכשרה ארוכה במטיק הכוללת מבדקי ידע, הדרכות על לימוד אפקטיבי והתלמדות עם מורה פרטי מנוסה.

השאירו פרטים ונמצא לכם מורה פרטי בתל אביב:

לקריאה נוספת

תלמידים והורים מספרים:

לפרטים נוספים